Termeni si Conditii / Protectia Datelor

Hotel ANCA*** - Eforie Nord isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Politica de confidentialitate si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila. De aceea, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.
1. Informatii personale
Utilizatorul este responsabil pentru toate activitatile care survin prin accesarea site-ului Hotel ANCA*** - Eforie Nord. Hotel ANCA***- Eforie Nord nu poate fi facut responsabil pentru actiunile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea datelor personale.
2. Drepturile utilizatorului
Hotel ANCA*** - Eforie Nord garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, fara acordul scris al Hotel ANCA*** - Eforie Nord.
3. Securitatea datelor personale
Datele dumneavoastra personale vor putea fi utilizate de catre Hotel ANCA*** - Eforie Nord pentru confirmarea rezervarilor, informarea prin e-mail, mesaje scrise (SMS), posta sau alte mijloace de comunicare despre actiunile ulterioare, realizarea de rapoarte statistice etc.
Datele dumneavoastra personale vor putea fi transmise autoritatilor in drept cu scopul verificarii tranzactiilor comerciale sau altor autoritati in drept pentru efectuarea oricaror verificari justificate in baza legii.
Datele furnizate de catre clienti sunt strict confidentiale. Hotel ANCA*** - Eforie Nord se angajeaza in fata clientilor sai sa nu furnizeze aceste date unor terte persoane sau companii si sa le utilizeze strict pentru uzul relatiei de afaceri dintre client si Hotel ANCA*** - Eforie Nord.
Hotel ANCA*** - Eforie Nord se obliga sa respecte drepturile dumneavoastra conferite de Legea 677/2001, iar la cererea dumneavoastra trimisa la adresa Hotel ANCA*** - Eforie Nord, se obliga: sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor dumneavoastra personale.
Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele Hotel ANCA*** - Eforie Nord.
ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI Hotel ANCA*** - Eforie Nord SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.
4. Copyright
Intregul continut al site-ului Hotel ANCA*** - Eforie Nord – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date – este proprietatea Hotel ANCA*** - Eforie Nord si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Hotel ANCA*** - Eforie Nord a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
5. Mod de lucru.
Prin accesarea site-ului Hotel ANCA*** - Eforie Nord, folosirea, vizitarea, cumpararea de servicii sau trimiterea de e-mail-uri adresate Hotel ANCA*** - Eforie Nord, comunicarea se realizeaza in mod electronic, considerandu-se astfel ca utilizatorul consimte primirea notificarilor de la Hotel ANCA*** - Eforie Nord in modalitate electronica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
Pe site-ul Hotel ANCA*** - Eforie Nord se pot face cereri de rezervare. Solutionarea cererilor de rezervare (confirmare sau infirmare) se face in maxim 4 ore, de luni pana duminica intre 9:00 si 17:00.
Utilizatorul nu poate considera confirmata o rezervare decat dupa ce a primit confirmarea prin fax si/sau email de la Hotel ANCA*** - Eforie Nord.
6. Sosire si plecare (check-in si check-out)
Cazarea se face incepand cu ora 16:00 si eliberarea camerelor se face pana in ora 12:00.
La solicitarea clientilor si cand Hotel ANCA*** - Eforie Nord dispune de spatii se pot aplica conform practicii internationale tarife speciale pentru ramanerea dupa ora 12.00 in camera astfel: pentru ramanerea pana la ora 15.00 se va incasa 25% din tariful cazarii/noapte afisat la receptie si pentru ramanerea pana la ora 18:00 se va incasa 50% din tariful afisat. Pentru ramanerea dupa ora 18.00 indiferent la ce ora va pleca clientul, se va aplica tariful total afisat.
Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje fara plata timp de 24 de ore si cu plata pentru o durata mai mare de 24 de ore.
7. Cazare si program de functionare
Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea fisei de anuntare a sosirii pe baza actului de identitate.
Clientii care solicita cazarea in camere single dar nu li se pot oferi decat camere duble (twin) in regim de ocupare "single" li se va face o reducere din tariful afisat pentru camera dubla.
Copiii 0-11,99 ani(maxim 1 in camera) beneficiaza de cazare gratuita fara pat suplimentar si achita 50% din valoarea micului dejun, iar copiii peste 12 ani achita  achita 50%=1/4 din tariful de cazare si beneficiaza de pat suplimentar fara mic dejun.
Micul dejun se serveste zilnic intre 08:00 si 10:00 A.M. in restaurantul Hotelui ANCA*** - Eforie Nord . Pe terasa puteti servi produsele de Bar zilnic intre orele 11:00-22:00.

Poarta de acces spre plaja-Strada Aleea Belona se deschide la ora 6:00 si se inchide la ora 22:00.Poarta de acces auto - Strada Marii se deschide la ora 5:00 si se inchide la ora 01:00.Pentru acces va rugam sa contactati receptia hotelului la numarul de telefon 0758047117.


8. Anulari / nesosiri
Rezervarile se considera ferme doar daca se achita un avans de minim 30 % din valoarea sejurului.In caz de anulare se pierde contravaloarea avansului sau 30% din valoarea sejurului daca s-a achitat integral , restul se restituie in maxim 5 zile lucratoare.In cazul micsorarii duratei sejurului dupa efectuarea formalitatilor de check-in ,nu se considera anulare ci scurtare si nu se restituie contravaloarea pentru partea din sejur ramas neonorat.

9. Plata serviciilor si Tarife
Este acceptata plata numerar(RON), carti de credit si transfer bancar.
Hotel ANCA*** - Eforie Nord accepta urmatoarele carti de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro,
Tarifele afisate in site includ TVA dar nu includ micul dejun. Exceptiile sunt specificate clar pe site.
Tarifele se pot schimba in orice moment. Majorarile de tarife nu afecteaza rezervarile deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervarile confirmate.
10. Plati / garantii
Efectuarea rezervarilor prin site-ul Hotel ANCA*** - Eforie Nord este gratuita. Plata serviciilor rezervate se va face integral la receptia hotelului in momentul cazarii, sau in avans catre Hotel ANCA*** - Eforie Nord. Stabilirea modului de plata se face in momentul efectuarii rezervarii si poate fi inscris in campul 'Mesaj'. Site-ul poate sa nu permita alegerea unui anumit mod de plata.
11. Siguranta si responsabilitati
Hotelul ANCA*** - Eforie Nord este dotat cu sisteme electronice omologate, spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Desi sunt luate masuri de precautie, recomandam folosirea seifului de la receptie pentru depozitarea valorilor. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incita hotelului, spatiului de joaca, restaurantului si teraselor.
"Clientul este raspunzator fata de Hotel ANCA*** - Eforie Nord pentru daunele provocate celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului daca greseala / intentia le poate fi imputata."Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostri, independent de dorinta lor, in cel putin urmatoarele cazuri: cand se pleca fara a se achita, cand prin activitatea turistului s-au produs stricaciuni sau distrugeri, cand s-a plecat cu obiecte care nu apartin turistului . Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicii hotelului nostru, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica rigorile legii.

Raspunderea Hotelului ANCA*** - Eforie Nord se limiteaza la valorile depuse in seiful de la receptie. Raspunderea Hotelului ANCA*** - Eforie Nord nu se extinde asupra autovehiculelor sau incarcaturii acestora.
Hotel ANCA*** - Eforie Nord isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea pe terasa a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.
12. Protectia Mediului
Reprezinta o preocupare permanenta pentru Hotel ANCA*** - Eforie Nord. Lenjeria si prosoapele se schimba la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului.Pentru a ne semnala dorinta dumneavoastra de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugam sa le lasati pe jos in baie.
13. Informatiile introduse de utilizator
Datele de rezervare ale utilizatorilor sunt confidentiale. La rezervare se transmit hotelului doar informatiile esentiale necesare efectuarii rezervarii. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Datele de rezervare trebuie completate cu atentie. Hotel ANCA*** - Eforie Nord poate anula fara avertisment rezervarile efectuate pentru care se constata ca au fost introduse date eronate. De asemenea, Hotel ANCA*** - Eforie Nord poate anula orice rezervare efectuata de catre un utilizator care nu poate fi contactat telefonic in legatura cu rezervarea efectuata, dar nu si daca utilizatorul respectiv a mai efectuat rezervari prin Hotel ANCA*** - Eforie Nord si acestea au fost onorate sau daca serviciile rezervate au fost platite in avans.
14. Litigii
Prin folosirea site-ului (vizitarea sau cumpararea serviciilor), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna 'Termeni si conditii' de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si Hotel ANCA*** - Eforie Nord. In cazul unor eventuale conflicte intre Hotel ANCA*** - Eforie Nord si utilizatori, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
15. Dispozitii finale
Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
Hotel ANCA*** - Eforie Nord isi asuma dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului Hotel ANCA*** - Eforie Nord, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Hotel ANCA*** - Eforie Nord nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., si nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul Hotel ANCA*** - Eforie Nord, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii site-urilor in cauza.

Protectia datelor

Potrivit Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date orice persoană fizică are dreptul la protecția datelor cu caracter personal care o privesc. Scopul principal al Regulamentului este creșterea nivelului de protecție a datelor personale și crearea unui climat de încredere care să permită fiecărei persoane controlul asupra propriilor date.

Înțelesul unor termeni:

Client: persoana fizică sau juridică care solicită societatii S.C. Ady Toma S.R.L – Hotel Anca prestarea de servicii turistice de tip cazare la hotel.

Date cu caracter personal: orice informaţii privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identităţii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Durata prelucrării: perioada de desfășurare a contractului de prestare a serviciului .

Operator: S.C. Ady Toma S.R.L. - furnizor de servicii de tip cazare la hotel,în scopul îndeplinirii obiectului de activitate și al contractelor încheiate cu clieții, va prelucra date cu caracter personal.

Prelucrare: orice operaţiune sau set de operaţiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace  automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziţie în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricţionarea, ştergerea sau distrugerea.

Scopul prelucrării: încheierea și executarea contractelor de prestare a serviciului in unitate turistica de tip hotel dintre societatea noastra si clienti emiterea facturilor pentru serviciile prestate, recuperarea creanțelor rezultate din aceste contracte, dar și soluționarea petițiilor/solicitărilor clientului și acordarea asistenței în legătură cu activitatea desfăşurată.

Drepturile clientului

Dreptul la informare și acces: clientul are dreptul de a obține din partea operatorului o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care o privesc și informații despre activitățile de prelucrare a acestora.

Dreptul la rectificare: clientul are dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete sau inexacte.

Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”): persoanele vizate au dreptul ca datele lor cu caracter personal să fie șterse și să nu mai fie prelucrate, în cazul în care datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au fost colectate sau prelucrate, în cazul în care persoanele vizate și-au retras consimțământul pentru prelucrare sau în cazul în care acestea se opun prelucrării datelor cu caracter personal care le privesc sau în cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestora nu este conformă cu legislația în vigoare.

Dreptul la restricționarea prelucrării: clientul are dreptul de a obține din partea operatorului restricționarea prelucrării în cazul în care persoana vizată contestă exactitatea datelor, pentru o perioadă care îi permite operatorului să verifice exactitatea datelor, dacă prelucrarea este ilegală, în cazul în care operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării sau când persoana vizată s-a opus prelucrării.

Dreptul la portabilitatea datelor: clientul are dreptul de a primi datele cu caracter personal care il privesc și pe care le-a furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fără obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământ sau pe un contract și dacă prelucrarea este efectuată prin mijloace automate

Dreptul de opoziție: clientul are dreptul de a se opune, din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri sau în scopul marketingului direct. Operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Dreptul de a depune plangere: în situaţia în care consideră că datele nu au fost prelucrate conform legii clientul poate depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Dreptul de retragere a consimțământului: în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimtamantul clientului/utilizatorului, acesta poate fi retras oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă.

Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Ady Toma S.R.L.

Ady Toma S.R.L. prelucrează date cu caracter personal, (numele, prenumele, sexul, data și locul nașterii, cetățenia, adresa de domiciliu,e-mail, etc.) existente în contractele în care Ady Toma S.R.L. este parte sau cele existente în documentele / informările / solicitările transmise de către utilizator / colaborator.

Datele cu cracter personal snnt prelucrate in temeiul legii , prin mijloace automatizate si manuale , cu respectarea cerintelor legale şi în condiţii care să asigure securitatea, confidenţialitatea şi respectarea drepturilor persoanelor vizate.

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul îndeplinirii de către Ady Toma S.R.L. a obligațiilor asumate pe tot parcursul derulării contractuluide pretari servicii specifice conform legislatiei in vigoare.

Prelucrarea datelor personale se efectuează de către Ady Toma S.R.L., strict în uzul relației dintre client și Ady Toma S.R.L, cu respectarea cerințelor de securitate a prelucrării datelor cu caracter personal.

Scopul societatii noastra este de a incheia si executa servicii de tip cazare ,emiterea facturilor pentru serviciile prestate, recuperarea creanțelor rezultate din aceste contracte, dar și soluționarea petițiilor / solicitărilor clienților / utilizatorilor și acordarea asistenței în legătură cu activitatea desfăşurată .

Deasemenea, Ady Toma S.R.L prelucrează datele personale ale clienților proprii, în temeiul legii, cu bună-credință, în scopuri legitime, pentru informarea clienților, prin diverse mijloace de comunicare (poștă, e-mail, SMS sau orice alt mijloc de comunicare).

În cazul optării pentru plata online, procesarea datelor se face pe serverele companiei care efectueaza rezervarea , societatea noastra nu stocheaza date de acest tip.

Societatea noastra se obligă să notifice / informeze clienții despre măsurile luate în cazul în care aceștia uzează de dreptul la rectificarea sau ștergerea datelor, sau atunci când solicită restricționarea prelucrării datelor.

Societatea noastra păstrează informațiile personale colectate pe perioada de desfășurare a activității societății utilizând politici și proceduri de securitate adecvate pentru asigurarea securității acestor date.

Refuzul dumneavoastră nejustificat față de prelucrarea datelor personale în condițiile și termenii menționați prin prezenta informare determină imposibilitatea furnizării serviciilor contractuale.

Societatea noastra nu utilizează datele dv. personale în scop de publicitate, de promovare a serviciilor, de cercetare de piață sau de statistică, în numele operatorului sau al unui terț.

Hotel Anca *** Google Map